تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مراحل طراحی لوگو

امروز قصد دارم یک مقاله درباره طراحی لوگو رو برای شما ترجمه کنم.

حتما برای شما هم سوال شده که مراحل طراحی لوگو چیه ، کار از کجا شروع میشه ، چه مواردی در نظر گرفته میشه و در آخر چطور به نتیجه نهایی میشه رسید.

در این مقاله من سعی بر آن است که به بررسی این موضوع پرداخت و مرحله به مرحله طراحی را مورد بررسی قرار داد.

ابتدا من مراحل رو به ترتیب معرفی میکنم و سپس در ادامه مطلب توضیحات کامل تری خدمتتون ارائه میدم.

پس با ما همراه باشید.

  1. مصاحبه با کار فرما
  2. تحقیق درباره لوگو و زمینه فعالیت کار فرما
  3. طراحی اتود های اولیه
  4. تامل و بررسی اتود های اولیه
  5. اصلاحات و تغییرات
  6. ارائه طرح های انجام شده به کار فرما برای بررسی تکمیلی
  7. تحویل طرح های نهایی
  8. پشتیبانی از لوگو

جا داره قبل اینکه به ادامه مطلب مراجعه کنیم از سایت بسیار خوب طراحی لوگو Saralogo.ir بابت کمکشون در ترجمه و تالیف این مطلب تشکر کنم.

خوب تا اینجا با مراحل کلی و روند کلی طراحی آرم آشنا شدیم حالا بهتره یک مقدار دقیق تر با هر یک از این مطالب آشنا بشیم
مرحله 1
همون طور که ذکر شد در این مرحله طی ملاقات های حضوری تماس های تلفنی و یا حتی پرسش نامه سعی بر این خواهد بود که موارد مد نظر کار فرما کاملا در درک شده و شمای کلی از کار مد نظر مشخص شود
مرحله 2
در این مرحله به تحقیق و بررسی مواردی مانند جامعه هدف لوگو ، زمینه فعالیت ، لوگو های موفق در زمینه فعالیت ، لوگو قبلی کار فرما و مواردی از دست پرداخته می شود تا تمامی جوانب کار مشخص گردد.
مرحله 3
در این بخش با توجه به مراحل بالا و مشخص شدن کلیت کار طراحان اقدام به طراحی و اجرای ایده های اولیه می کنند.
مرحله 4
همان طور که مشخص است ایده های اولیه برای آن که پختگی طراح های نهایی را داشته باشند احتیاج به اصلاح و ویرایش های فراوان دارند که با توجه به این موضوع در این قسمت تمام تلاش طراحان رسیدن به حدود کار نهایی است.
uke-sketches
در این مرحله هر یک از طراحان سعی میکند بازخورد دیگران را درباره طرح خود در نظر بگیرد.
مرحله 5
پس از در نظر گرفتن باز خورد ها به نمونه های اولیه در قسمت طراحان اقدام به اصلاح ویرایش و بازبینی اتود های اولیه می کنند تا طرح های نهایی آماده ارائه به کار فرما حاضر شوند.
مرحله 6
این مرحله مهترین بخش از پروسه طراحی لوگو است. در این مرحله پس از بررسی تمام طرح های آماده شده گروه طراحی بهترین و مطلوب ترین طرح ها را برای کار فرما به نمایش میگذارد. همواره باید سعی شود که بهترین طرح ها به همراه دلیل به کار فرما نمایش داده شوند و مفاهیم پنهان در لوگو نیز با کار فرما مطرح شود.
experiments
این مرحله اگر مورد تایید قرار گیرد کار طراحی لوگو به پایان رسیده است در غیر این صورت ممکن است یک یا چند مرحله از موارد ذکر شده دوباره تکرار شود.
مرحله 7
پس از جلب رضایت کار فرما کار گروه طراحی به پایان رسیده است و پس از انجام تعهدات مالی توسط کار فرما طرح های نهایی در فرم و اندازه های مختلف به ایشان تحویل داده میشود.
مرحله 8
یک گروه موفق گروهی ست که پس از پایان طراحی نیز ارتباط خود را با کار فرما قطع نکرده و با ارائه خدمات اضافه (و گاها رایگان) تاثیر خود را بر روی کارفرما بگذارد. این اتفاق باعث می شود که کار فرما در آینده شرکت طراحی کننده لوگو خود را به دیگران نیز معرفی نماید.
خوب این هم مراحل طراحی یک نشان تجاری که با کمک دوستان خوبم برای شما به صورت کامل توضیح دادم
امید وارم که مفید فایده واقع شده باشه
راستی نظر شما چیه؟ آیا موردی رو فراموش کرده بودیم؟
برخی عکس های استفاده شده در این مطلب از سایت just creative برداشته شده بودند.
باز هم تشکر از دوستان سایت Saralogo.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی