تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

7-29-2016 10-46-33 AM

مایکروسافت ساتیا نادلا، خیلی وقت‌ها کارهایی می‌کند که با رفتار آن مایکروسافت عبوس و سنتی، متفاوت است. گاهی این کارهای مایکروسافت ما را به یاد شرکت گوگل در دوره جوانی‌اش می‌اندازد!

در این راستا مایکروسافت به تازگی یک اپلیکیشن عکس برای iOS عرضه کرده است که کار با آن بسیار ساده است و کارایی بسیار خوبی دارد.

اسم این اپلیکیشن Pix است. وقتی با پیکس عکسی می‌گیرید اصلا نیازی نیست که هیچ تنظیماتی انجم بدهید، فقط باید دوربینتان را متوجه سوژه کنید و دکمه ثبت عکس را بفشارید. همین! بقیه کارها را خود اپلیکیشن پیکس می‌کند. طراحی آرم

بیایید کیفیت عکس‌های اپلیکیشن استاندارد عکس اپل را با پیکس مقایسه کنیم.  


این عکس اپلیکیشن اپل است:

7-29-2016 10-42-24 AM

و این یکی عکسی که با پیکس گرفته شده است: لوگو

7-29-2016 10-42-38 AM

ملاحظه فرمودید؟ در عکس گرفته شده با پیکس، همه چهره‌ها کاملا مشخص هستند و مهم است بدانید که اپلیکیشن این کار را به سادگی با روشن‌تر کردن همه عکس انجام نداده است بلکه آمده است و قسمت‌هایی از عکس‌ها را که مهم‌تر هستند یعنی همان چهره‌ها را به صورت انتخابی، روشن کرده است!

پیکس می‌تواند متناسب اب سوژه اصلی عکس، کنتراست و میزان نوردهی و تنظیمات HDR را تغییر بدهد.

وقتی با پیکس عکس می‌گیرید، پیکس به جای عکس تعداد زیادی عکس پشت سر هم می‌گیرد (burst) و بعد بهترین عکس را انتخاب می‌کند. البته پیش از این هک اپ‌های دیگر از همین ویژگی استفاده می‌کرده‌اند، اما مایکروسافت همین کار را به صورت بسیار هوشمندانه‌تری انجام می‌دهد.

جالب است بدانید مادامی که اپلیکیشن باز است، این اپلیکیشن در حال عکاسی است، یعنی وقتی شما دوربین را به صورت گروه دوستانتان گرفته‌اید و هنوز دکمه ثبت عکس را فشار نداده‌اید، این اپلیکیشن عکاسی را شروع می‌کند. با این کار حتی اگر برای ثبت عکس، دیر کرده باشید، خود پیکس بهترین عکس را را به شما ارائه خواهد داد، عکسی که پارامترهای مورد نیاز را نداشته باشد، عکسی که در آن چشم همه باز باشد و همه در حال لبخند باشند!

هوش مصنوعی پیکس، همیشه در حال نظارت روی این فرایند است و از بین ۱۰ فریم، بهترین آنها را برای شما امتخاب می‌کند و حتی اگر دو عکس از بین عکس‌های گرفته شده به اندازه کافی متمایز و خوب باشند، هر دو را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

مزیت دیگر پیکس این است که شما دیگر مجبور نیست، از بیم نگرفتن کس مناسب از یک صحنه، برای اطمینان دو یا چند عکس بگیرید. با پیکس، در میزان مصرف حافظه آی‌دیوایس شما صرفه‌جویی می‌شود و مملو از عکس‌های تکراری نمی‌شود.

پیکس همچنین با مطابقت دادن عکس‌ها با هم میزان«نویز» عکس نهایی را کم می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی